کرانه دارابکلا میاندورود

میاندورود؛ شهرستانی سرسبز، پُرروستا، با طبیعتی دلرُبا، میانِ دو رودِ ساری و نکا، جنگل تا دریا ( توسط: ابراهیم طالبی دارابی دامنه )

کرانه دارابکلا میاندورود

میاندورود؛ شهرستانی سرسبز، پُرروستا، با طبیعتی دلرُبا، میانِ دو رودِ ساری و نکا، جنگل تا دریا ( توسط: ابراهیم طالبی دارابی دامنه )

تصاویر آبان و آذر ۹۸



نوه‌ام علی؛ علاقمندی زیاد به دنا



...



آموزشِ دیدنِ کبوتر و پرندگان در آسمان به نوه ام علی



علی؛ علاقمندی زیاد به دنا



آموزشِ دیدنِ کبوتر و پرندگان در آسمان به نوه ام علی. مهر 1398.



...



...



...



عاصم



...



عاصم



عاصم. ۵ مهر ۱۳۹۸


​​​


علی و عادل. ۶ مهر ۱۳۹۸



من و علی کبوتران آسمان



قم. منزل. 27 مهر 1398. از چپ: هادی. من. میثم. عکاس: سهیل



قم. منزل. 27 مهر 1398. هادی. من. میثم. متین پسر میثم. عکاس: سهیل



فاطمه و مهدیس فرزندان خواهرزادگانم هادی و میثم



من و سهیل



...



...



...



با رفقا در مشهد آذر 1398، هتل گلشن رضوی. عکاس: سید علی‌اصغر



وبلاگ دامنه. ۵ آبان ۱۳۹۸.



...



عاصم. 2 آبان 1398. دوآب پل سفید مازندران



...



و



...



...



عاصم. مشهد. شاندیز. 6 ابان 1398.



عاصم



مهندس عادل طالبی دارابی



علی. لب دریای خزرآباد ساری. 6 آبان 1398.



علی و عادل



۲۲ آبان ۱۳۹۸. علی



علی



من و خواهرزاده‌ام حسن رجبی. آذر 1398. بخش ارجمند فیروزکوه



من و خواهرزاده‌ام حسن رجبی. آذر 1398. بخش ارجمند فیروزکوه



...



...



...



جاده مزداران فیروزکوه به سمت گرمسار. 4 آذر 1398. عکاس: دامنه


عکس‌های دامنه داراب‌کلا