کرانه دارابکلا میاندورود

میاندورود؛ شهرستانی سرسبز، پُرروستا، با طبیعتی دلرُبا، میانِ دو رودِ ساری و نکا، جنگل تا دریا ( توسط: ابراهیم طالبی دارابی دامنه )

کرانه دارابکلا میاندورود

میاندورود؛ شهرستانی سرسبز، پُرروستا، با طبیعتی دلرُبا، میانِ دو رودِ ساری و نکا، جنگل تا دریا ( توسط: ابراهیم طالبی دارابی دامنه )

عکس‌های اردیبهشت و خرداد ۱۴۰۱




آتش برای کباب!  ۴ خرداد ۱۴۰۱ . پدزن درباغ  بالازمین



علی و من



...



نوه‌ی مرحوم منوچهر احمدی شادروان علیرضا احمدی فرزند آقا هادی



تسلیت به همه‌ی بستگان



هادی احمدی



یاد روانشاد یوسف رزاقی



گرم دیدن فوتبال با عارف. ایران و کره جنوبی



آموزش چتر به علی در زیر باران



...



علی و اصلاح سر



تهران. عادل و عاصم



علی. تهران



حسن. عاصم. بهنیا. بهنام. فاطمه. تهران



حسن. بهنیا. تهران



بهنام. تهران. پیش عاصم



علی و بچه‌ی مهندس آقاهادی تهران



علی



من. حرم حضرت معصومه س



صحن اتابکی (امام رضای) حرم حضرت معصومه س. عکاس: دامنه



قبر پروین اعتصامی

صحن اتابکی (امام رضای) حرم حضرت معصومه س

پنجشنبه ۱۹ خرداد ۱۴۰۱ . عکاس: دامنه



قبر شیخ فضل الله نوری

صحن اتابکی (امام رضای) حرم حضرت معصومه س

پنجشنبه ۱۹ خرداد ۱۴۰۱ . عکاس: دامنه



علی و عادل



توت و علی



عادل و علی. تهران



نوه‌ام علی طالبی دارابی



...



علی عاشق نقاشی



علی



...



...



علی در چهار سالگی. قم.



...



...



عجب



تهران



من و علی و عبای یادگاری مرحوم پدرم شیخ علی اکبر طالبی دارابی



حوریا دارابکلایی دختر اسماعیل و پانیذ



اسماعیل و حوریا



بهینا رجبی و حوریا دارابکلایی دختر اسماعیل و پانیذ



عاصم



حاج رضا دارابکلایی



من و حاج رضا دارابکلایی. قم.  ۹ خرداد ۱۴۰۱ . منزل



من و حاج رضا دارابکلایی



آتش برای کباب!  ۴ خرداد ۱۴۰۱ . پدزن درباغ  بالازمین



...



من و حاج رضا دارابکلایی. قم.  ۹ خرداد ۱۴۰۱ . منزل



حاج رضا دارابکلایی. باغ بالازمین



...



من. مزار شهدای گمنام قم. کوه خضر



مهنس عادل طالبی و دوستش